„Mocné zvuky“ neboli Mighty Sounds opět v Čápově dvoře
autor: Linda Slepičková | vydáno dne 23. 06. 2011

Kdo ještě nikdy nezažil Mighty Sounds, o hodně přišel. Na tento festival se každé léto sjíždí plno lidí, kteří jedou na stejné vlně; totiž příznivci ska, punku, 2Tone a reggae. Není proto divu, že je tam vždy velmi uvolněná atmosféra a že si každý odnese bezpočet zážitků.

Festival Mighty Sounds se koná letos posedmé, v termínu od 15.7. do 17.7. 2011. Až do roku 2009 se Mighty konaly v Olší u Tábora, v minulém roce se však pořadatelé rozhodli místo konání přesunout o kousek dál do Čápova dvora a udělali dobře. Nyní se dá do areálu dostat mnohem jednodušeji, na vlak se jde necelých deset minut a v centru Tábora jste do půl hodiny. Festival se každoročně těší velké návštěvnosti, a to nejen od Čechů, ale můžeme zde potkat i Slováky, Slovince, Maďary, Brity, Němce, Švédy, Nizozemce, Rumuny či Chorvaty, o čemž vypovídá to, že jsou lístky v předprodeji nejen u nás, ale právě i v těchto zemích. Největším letošním lákadlem je asi kapela Hotknives, která již na festivalu jednou vystoupila. Dále se můžeme těšit na slovenské „skáčkaře“ Polemic, německé Triple Espresso hrající ve stylu rockabilly / soul, další zajímavou kapelou jsou ska legenda The Toasters z USA, The Skarabeez z Nizozemska a mnoho dalších. Z českého rybníčku zahrají na Mighty kapely jako Volant, Sto zvířat, Prague Conspiracy, NVÚ, Gangnails, Basta fidel, ale to zde nejsou vyjmenováni zdaleka všichni. Pokud chcete vidět více než 90 kapel během jednoho víkendu, neváhejte, a sežeňte si lístek. Jestliže se rozhodnete až na poslední chvíli, nevadí, vstupenku můžete zakoupit i na místě.

[Akt. známka: 3,00 / Počet hlasů: 5] 1 2 3 4 5
přečteno 4839x | Informační e-mailVytisknout článek | Zdroj: Mighty Sounds